TEAM ROSORNA

2015-02-03
11:07:56

Februari v6-9

Tänk vad tiden springer iväg. Redan februari och nya erbjudande.
Har ni sett vilken tackgåva man kan få för att man bjuder hem lite vänner?
Ultra Pro är en av de bästa produkter som används flitigt i mitt hem.
Bakar bröd, kött, äppelkaka och mycket mer. Det bästa är att man kan använda den både i ugn och micro och den går att frysa.

Här ser du ett urval av Tupperwares februari erbjudande.
Mer hittar du på www.tupperware.se
Du kan skicka ett mail till mig om du vill veta mer eller boka demo.
Är du intresserad att prova jobbet 1 mån?













Kontakta mig på [email protected]
Jag utgår från Bromölla med ca 10 mils radie.

Kom i håg att även dina gäster kan få en liten gåva!
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: