TEAM ROSORNA

2014-01-21
09:16:00

V. 4

Nu är vi inne på vecka 4 och vi fortsätter med våra erbjudande även denna veckan.
Söndagens demo gick väldigt bra...ostkrämen var populär.
Ännu är inte månaden slut om du gärna vill ha en svart extrachef. Tänk vad allt blir lättare i köket med den!
Och du får den gratis!

Idag ska jag jobba lite fackligt men finns tillgänglig på telefon eller på Fb om du känner för att boka en demo.

Jag är öppen för alla förslag. Du kan ha ett frukostdemo, barndemo, killdemo eller en vinkväll med gänget. Tillsammans kan vi laga något gott. Eller bara samla gänget för en fika och jag berättar om produkterna.
 
Ni får gärna dela min blogg med era vänner och glöm inte lämna ett avtryck.
Ha en trevlig Tisdag!
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: