TEAM ROSORNA

2014-01-19
08:51:00

Söndagsdemo

Nu laddar jag för ett demo i em...stämpla magasin och packa väskan.
Idag ska vi göra en ostkräm med smoothchoppern....
 

Dessertost ca 4 dl

 

200 g Philadelphia naturell

2 dl creme fraiche

1 liten rödlök

citronpeppar

ev lite finklippt dill el annan färsk krydda

Serveras med olika kex, knäckebröd , gurk- , morotsstavar mm, eller brödet.

 

 

 

 

 
Jag ser verkligen fram emot detta. Vilket kul jobb man har.
Jag bestämmer själv mina tider när jag vill jobba med Tupperware.
Har du bokat demo?
Februari och mars är oxå bra månader att boka.
Bokar du nu till februari så får du mini kvartetten som extra gåva.
Kommentarer:
2014-01-19 @ 10:06:13
#1: Bitte

Välkommen till mig idag. Det ska verkligen bli kul :)
Kram

Svar: Tack Bitte...
Rosa

2014-01-22 @ 00:35:07
#2: Bitte

Ja den osten va verkligen supergod. Tänkte göra den så fort jag fått min fina gåva :)

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: