TEAM ROSORNA

2015-01-16
09:48:00

Söker säljare

Jag har världens roligaste jobb. Konsulent i Tupperware.
Jag har det som ett extra jobb och bestämmer själv mina arbetstider och hur mycket jag vill jobba med partyn. 
Allt beror på hur mycket pengar jag vill tjäna eller hur mycket produkter jag vill ha gratis.
 
Just nu vill jag erbjuda dig att prova på jobbet. 
Håll 3-4 party och känn efter om detta är något för dig. Du förbinder dig inte för något och kan sluta precis när du vill. Du lånar en startväska (inga egna pengar behövs)
 
Jag får ofta höra: 
Jag vågar inte stå o prata inför folk! 
Jag har inte tid!
 
Denna tanke hade jag oxå i början. Men Tupperware har kurser, man får Puchup från sin teamledaren och det bästa av allt är att man kommer ut och träffar en massa olika människor. Åka på jubilee och seminar. Alla hjälps åt i Tupperware.
 
Skulle du vilja prova?
Jag hjälper dig gärna att komma igång!
Ring eller maila vid intresse eller om du vill veta mer.
Hoppas att just du hör av dig.
0709-220529
[email protected]
 
 
 
Kommentar:
2015-01-22 @ 08:29:21
#1: Rosa

extra produkter till dig som tackar JA att testa jobbet senast söndag v.5
Jag hjälper dig att starta!

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: